Det va inte igår!

Var ett jäkla tag sedan jag tittade in här och gjorde lite update..

Here's a little somethin som har hänt det senaste..

- Har startat typ mini biggest loser tävling med familjen ( FUN )

- Har fått pälsängrar i lägenheten ( NOT FUN )

- Har städat och tvättat onormalt mycket ( IBLAND FUN )

- Har längtat efter min wifey i norge som fan, och längtar fortfarande. bara 8 dagar kvar nu :)

- Har fått en ny roomie ( FUN )

- Har saknat familjen onormalt mycket ( NOT FUN )

- Har lärt mig och gilla vita böner ( thumbs up :) äntligen något nyttigt som går ner )

Det får räcka med update änna..
Och förhoppningsvis behöver jag inte göra värsta updaten next time
för ska bli lite bättre på att blogga nu tänkte jag.
Är ju roligt och sysselsättande eller vad man ska säga.
Gör ju ändå inget annat på dagarna än glor och söker jobb.

Nu är det dags att nana, upp tidigt imorgon för ett early mornin möte med min jobb coach =)
Sov gott!
Publicerat: 2010-10-11 @ 23:22:25


1 kommentarer
Postat av: Malin

WELL HELLO there was alot of fun here =)

Cool design på bloggen med =) <3

2010-10-15 - 01:02:13 | URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0