Halloween


Jaha ja då var de halloween men de märks verkligen inte på min dröm, drömde värsta drömmen hur jag blev sams med en vän igen och allt var good, inte någon drama eller äcklig sak i drömmen!!?
och det gillar jag inte för det betyder bara en sak att de kommer bli DRAMA på något sätt för det blir det alltid när jag drömmer att allt är okej.

Kommer ihåg förra årets halloween fest, fast jag egentligen inte vill. Bara massa drama, hoppas på att denna blir drama fri :)! Och nu är frågan vågar man åka in till stan och kolla på någon maskirad maskimojs eller ska man stanna hemma så slipper man *kanske* bli sprängd i bitar…haha jaja det lät ju inte grovt!? Får ringa och rådgiva med domaren haha

Tata

Ha en underbardag!

Publicerat: 2010-10-30 @ 10:05:36


1 kommentarer
Postat av: Malin

Klart som fan att du inte ska in till stan och festa, va fan ska du in där och göra?!?!?!!? <3 <3

Men om du mot förmodan skulle göra det så hoppas jag att du har det SKIIIITKUUUUL =P

Puuuuss

2010-10-31 - 00:56:13 | URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0