underbar dag

Har varit en sjukt skön dag med familjen idag:)
övningskört lite med mamma och pappa :)
ååhh can't wait tills jag får mitt körkort..
jag och syrran har spelat lite monopol..goosh det
va länge sen man känner sig som ett litet barn igen.
Sen var jag och mammsen och malin ute på en promenix
Å jag skrattade så mycket för malin sa en sån roliga grej
eller gjorde en sådan rolig grej

Jag skulle ta ett kort när hon hoppa i luften
så säger hon tryck på knappen när jag säger 1
okej tänkte jag och 2 sekunder efter hon har sagt det så
hoppar hon bara så utan att säga något..haha
jag ba men va hände med att jag skulle säga 1!
hahaha goosh våran humor. gotta love family<3

Anyways nu är det dags att sova :)
Ciaoo ;)
Publicerat: 2010-08-04 @ 23:28:45


1 kommentarer
Postat av: Malin

hahahahahhahaha jag var så jävla inne i att ja skulle hoppa så jag glömde bort o räkna =P

jag vet nu hur det känns att vara man ( att inte kunna göra flera saker samtidigt ) hahahaahha =)

<3 <3 <3

2010-08-04 - 23:33:24 | URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0