Försov mig igen

Haha its just so me..vakna upp och kollade på klockan den var 20 över 7 och jag
skulle ta min spårvagn som går tjugo i ... iiiihh stressa!
asså bokstavligt talat sprang jag till duschen åt frukost medans jag försökte klä på mig
och kladdade på massa mascara. Är jävligt nöjd för jag han!!
Yeeii haha...
skit jobbigt möte med min jobb coach idag också
då hon vill att jag ska sitta och brainstorma och skriva ner på ett papper alla mina bra egenskaper
hahaha hell to the no..I suck in that.
satt där med pappret framför mig och ba..hmmm nothing, så ja min jobbcoach
började rabbla upp massa saker och ja ba aa visst det passar ju in på mig..haha NOT

Det är sjukt vad jobbigt det är med sånt brainstormin bra saker om sig själv u should try it,
får se om du kanske gör det bättre än vad jag gjorde haha....

Publicerat: 2010-08-12 @ 09:48:34


1 kommentarer
Postat av: Malin

Men hallå du är ju grym ju, du skulle bett om en hel vägg med papper för att alla dina brainstorms hade inte fått plats på ett fjuttigt litet A4! =P

2010-08-12 - 12:43:32 | URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0