Uttråkad men på bra humör:)




Har varit riktigt uttråkad idag fast varit på bra humör.
Vet inte riktigt hur det går ihop med mig. brukar oftast vara
irreterad som fan när jag är uttråkad men icke sa nicke idag:P
anyways har städat lite idag såg för jävligt ut.
tänkte ta en before och after bild men lite skämigt att
det var så stökigt så nej inga bilder ;)
Och nu väntar jag på att jossan ska komma :) finally lite sällskap

En sak har jag inte fattat med mig..hur jag bara kan slinka ur mig
pinsama saker när någon ringer i telefon.
typ som idag ringer min jobb coach mig och frågar mig
hur det är och vad jag har för mig.
Då svara jag som precis kommit ut ur duschen,
jag kom precis ut ur duschen ??!!!
men vaaa!! haha jag orkar inte vara jag ibland..;)

Publicerat: 2010-08-03 @ 17:18:33


1 kommentarer
Postat av: Malin

MEn hallååååå =) hahahahahaha

jag vill nog inte veta hur det såg ut i lägenheten eftersom du sa att det var stökigt....

Bara det är rent o fint när jag kommer hem på söndag =)

KRAAAAAAAAAAAAAAAM

2010-08-03 - 18:23:18 | URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0