Gårdagens händelser

fy fan vad jag har sovit gott i natt yeeii:)
Fick ta igen för min 3 timmars sömn igår.
Anyways hade en jätte mysig kväll med
flickorna och pojkarna igår, gick på vattenpips cafe
asså väldigt länge sen! men gott va det, speciellt mangon:)
Sen Kom en av pojkarna med förslag att vi skulle dra till pc
allihoppa och han skulle bjuda på 2 rundor.
Jaahhap då bar det av ditt, satt och drack lite och pratade massa
och kicki beställde in sina brödskivor med hennes älskade sperma som
sås hahahaha..Kärlek ;)
Det klockrenaste som hände igår det var när kicki skulle
skriva sms till jossan och sen frågar hon hur stavar man PC??!
hahahahaaha skratta så mycket!
Efter några mysiga timmar där så drog vi och möte up massa andra folk
och promenerade till hamnen och satt och dingla med fötterna vid havet
och allmänt pratade.
Sen skuttade jag och mariah hem, och gissa om jag somnade snabbt i soffan
mhhmm..Anyways var en underbardag igår och i guess it will be the same today.
Kanske en tripp till saltholmen med tjejerna:)
Publicerat: 2010-07-20 @ 12:09:41


0 kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0